خاطراتی از جنس دانشجو

دست نوشته های یک دانشجو

خاطراتی از جنس دانشجو

دست نوشته های یک دانشجو

من یک دانشجوی دانشگاه پیام نورچناران صرفاجهت اطلاع...

پیام های کوتاه

فرهاد ماشین خریده!!!

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱ ب.ظ

امشب ازخونه رفتم بیرون که برم نون بگیرم دوسه قدمی که رفتم دیدم یه ماشین اون طرف خیابونه وراننده هم دستش وگذاشته روبوق!!!!بی محلی کردم ورد شدم ...دیدم نه بابا دستش وگذاشته روبوق وول کن نیست !!! بازم محل ندادم تا اینکه سرش و از شیشه آورد بیرون واسمم وصدا زد...دیدم ای بابا اینکه فرهاده!!!

سوار شدم ودیدم به به مبارکه!!!ماشین نو خریده...(فکر کنم طفلکی از سر شب منتظر بود تا من از خونه مون بیام بیرون وماشینش وبهم نشون بده!!!)خلاصه سوار شدیم ویه دوری باهم زدیم ووقتی خیالش راحت شد که من ماشینش ودیدم منو پیاده کرد ورفت!!!

ولی خب نامرد تعارف نکرد لااقل مارو تاخونه برسونه...ولی خب جوانمردی منو دارین اومدم اینو به صورت خاطره نوشتم تا زحمتش کم بشه وهمه بفهمن که ماشین خریده وطفلکی در خونه ی این واون علاف نشه!!!

پس دوستان عزیز بنده از طریق همین رسانه به همه اعلام میکنم که درجریان باشید فرهاد ماشین خریده!!!

فرهاد جون مبارکت باشه...

یادت باشه بدی ماهم یه بوق بزنیم!!!

  • سر دبیر

نظرات  (۲)

سلام خاک توسرت ک ابرومو بردی اگه اونجا ابروتومیبردم الان پرو نمیشدی

اق داستان از این قرار بود ک ما داشتم باماشین از20متری رد میشدیم ک دیدم کنار خیابان یکی ازبس یخ زده وگدایی کرده نمتونه راه بره.نگاه کردم دیدم اشنا میزنه قیافش بیشتر ک متوجش شدم دیدم محسنه  دستمو گذاشتم رو بوق!!!!!!!!!!!تافهمیدمنم ازخجالت سرشو بالا نیاورد دوباره بوق!!!!!!زدم محل ندادتامبادا از شغل شریفش بوای ببرم

خلاصه اعصابم خرد شد وششه رو دادم پایین وصدا زدم محسن...فرهادم بیاداداش وادامه داستان....

داداش ببخشید شغلتو ب بچه ها معرفی کردم نمیخواستم بگم ولی مجبور شدم


  • دانشجو ایرانی

  • خوشم میاد عجب تخیلی داری!!!
    توروحت!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی